Pages

Wednesday, May 27, 2009

吃的

午餐習慣很簡單. 多是獨個兒吃, 是這辦公室的文化.

天雨時, 不想撐雨傘, 可以買回來吃的有老麥, 星記, 大孖樂, Pret, 壽司... 還有更多, 其實選擇不少. 晴天時更可以走遠一點, 有平有貴.

想不到吃什麼時, 最方便快捷一定是大孖樂. 如今天. 喜歡吃它的下午茶餐. 雞翼/春卷/火腿通粉/熱奶茶, 才$22. 經濟拮据時更是首選 :)

老麥又是想不到吃什麼時的不錯選擇. 通常不會買整個餐, 怕薯條熱氣. 又少喝汽水. 午餐一杯咖啡是例牌.

因為喜歡公司附近一家小小咖啡店, 又便宜又好喝, 都說過了, 比星記好喝一百倍. 所以許多時為了要喝它的咖啡, 便要在附近買其他吃的, 選擇便被收窄了. 有時買個茶餐廳餐蛋通, 才$16, 然後去咖啡店買咖啡.

心情不錯又有時間的話, 總會叫自己去吃個味美的午餐. 日式的附近選擇也很多. 不過要好吃的便要走一段路. 可能要十多分鐘, 當散步好了. $60一個三文魚+三文魚魚子碗飯定食, 很滿足. 又或另一間的海膽三文魚魚魚子飯定食, $88.

又或去某意大利連鎖餐廳吃個意粉, 它的意粉其實普通過普通, 咖啡倒是不錯. 意粉加咖啡, 差不多一百元. 志在環境舒服, 有大沙發坐, 聽聽歌, 看看書, 很寫意.

寫意午餐一個月數次吧, 不多.

和同事去吃午餐的機會很少, 多數是飲茶, 八八卦, 聽聽新消息. 有人叫到一定盡量出席.

看我的tumblr, 偶然也會拍下午餐的相片.

7 comments:

Mag Yip said...

我都係經常自己食午餐,
較為耳根清靜,
不過宜家就多吃下午茶,無午餐,
有間咖啡店好鐘意細細間,
蛋糕好好味,咖啡也不錯呢!!
Cafe Zambra係灣仔,要專登去先得,
對我黎講係遠囉!!!

聶秀康 said...

我的午餐通常二點過後...沒太多同事可一起吃,都是隋便吃個三明治,其實幾喜歡與同事們blah blah 飲中茶!也懷念碟頭飯~

mad dog said...

Mag: 我都鍾意cafe zambra. :) 有時真係食環境多過食物. 雖然zambra咖啡好味.

聶: 我都係好晏先食lunch. :)

Echo said...

Cafe Zambra, where we had our first lunch, yes? ^o^

mad dog said...

echo: yup! :)

愛美 said...

海膽三文魚魚魚子飯定食, 我都好鍾意!
不過我公司在對面海, 車程都要30分鐘, 係放假先有得食咋!

仲有, 唔好太晏食午飯, 冇益架!

mad dog said...

愛美: 九龍都好多好嘢食呀! :) 我晏返工晏食飯晏放工嘛, 乜都遲過人 :P