Pages

Wednesday, May 20, 2009

時勢

看New York Times "Yes, I Look Fabulous, but Inside I’m Saving", 說到荷李活近來明顯市道很差, 名人們都節省開支.

平日四星期光顧一次髮型屋的, 現在六星期才去一次. 平日用$10USD找人代客泊車然後食個$18USD一客壽司的, 現在自己泊. 買開Balenciaga的, 現在或要考慮H&M.

獅子銀行今再減港元存款利率至0.001%, 失業率是四十一個月來最高, 連紐約的Jazz Festival也因金融海嘯而要在37年來第一次取消! 唉.

所以有份工, 有舞跳, 有戲睇, 仲想點? 要好好珍惜擁有的一切.

12 comments:

不是公主 said...

唉,我都要搵下part time..
或者將0的唔要0既野賣左去...

Pema said...

是的, 一切得來不易, 珍惜...

BlingBling said...

我現在也是節衣塑食~!

也要想辦法開源

Mugen C said...

Yes, be thankful of what we have. There's a potential pay cut at my current position, guess it is better to have a pay cut instead of losing my job! :)

MC~

聶秀康 said...

上年家中小火其後就賣了些身外物...
個人又有點看化!

活著就是美好...

mad dog said...

我不是公主: 搵到多一份都好架, 充實啲 :)

pema: 絕對是!

blingbling: 有時想買新鞋新衫就諗多兩諗先囉 :)

mugen c: we might have a pay cut too, depends on yr 2010 woh.

聶: 係呀, 失去過先知道珍惜.

嘉莉 said...

我都要搵下summer job / part time 先得喇

嘉莉 said...

其實我尋日唔覺意見左份工
好想見得成見得成見得成
好想佢請我請我請我

mad dog said...

嘉莉: 祝你如願以如願以償! :)

嘉莉 said...

thanks :)
你咁夜仲唔訓? :O

mad dog said...

嘉莉: 你都係噃 :)

Mag Yip said...

唉!!宜家上咖啡店都係一個星期一次咁大把呢!!!!要節省呀!!