Pages

Sunday, February 28, 2010

家傳秘方

1. 看完hkiff書仔一整晚, 昨日頸部不適, 網友aulina提到可以試用風筒吹頸. 原來是伯有的秘方, 對付風濕很有效. 於是試了, 果然不錯! 應該可以多用於我的腰患上呢!

2. 有人教我燉蘋果醫咳嗽, 也有效. 不過中醫說不是每一種咳都合適.

3. 自家的多年"妙方" ~ 無比膏 ~ 用於皮膚上的小瘡, 又或偶然鼻孔內長小瘡時都可以. 非常見效.

4. "助熱"baby oil去油脂粒

5. 吃麥片/燕麥康可有效降膽固醇. 有朋友的年長母親吃了麥片一年, 膽固醇回復正常不需吃藥. (不是家傅的了, 是醫生教的)

你又有什麼家傳秘方可以分享?

image source: jupiterimages.com

7 comments:

Anonymous said...

"助熱"baby oil去油脂粒? 搽在眼袋位置可以嗎?

mad dog said...

anon: 可以架! 好安全. 不過唔係一次即可, 晚晚敷, 幾次就可以擠到出嚟! :)

aulina said...

我都係想問個baby oil呢! lol!!

uncleray said...

打"思egg" (sorry,唔識寫個字,希望你明我說甚麼)一口氣飲大量的水。

mad dog said...

aulie: post多次先... 用小container載啲baby oil, 成個助喺熱水裡一陣. 然後用棉花棒點baby oil搽落油脂粒上, 連敷幾晚, 等油脂粒軟化, 就可以擠出嚟架喇.

uncleray: 都聽人講過, 係閉氣一陣都可以. :)

Anonymous said...

意大利同事话,意大利人经常直接用Extra-virgin olive oil搽面搽身,夏天防晒,冬天润肤,非常好用wor. 我还未试过,不过心郁郁。

Milly

mad dog said...

Milly: thanks for the tips! :)