Pages

Monday, February 15, 2010

兩周一聚: 如果你能當別人一天,你會選擇過誰人的生活?

我比較貪心, 寫多個可以嗎?

1. Paris Hilton ~ 我要過吓靡爛生活, 我要星光閃閃 :)

2. Natalie Portman ~ 一向很喜歡她, 又有智慧又有美貌, 照一天鏡也心足了! :)

3. Jane Campion ~ 喜歡的女導演之一, 現實中做不成導演, 過一天也好啊!

4. Isabella ~ 哈哈哈... 嘗嘗李家未入門的新抱一天, 應該也會看到很多東西吧. 做大美人一天, 人人都想.

5. Eason/Sammi ~ 我想可以在紅館開一日個唱, 是賣個滿堂紅的, 過萬人聽我唱歌!

6. 我公司大老細 ~ 一天便夠了, 炒了不喜歡的人! Yeah!

其他網友文章, 請看兩周一聚主頁.

6 comments:

Anonymous said...

細公司的老細才可以話炒就炒,要是大公司?可不是一天便能辦到呀.

mad dog said...

gwenzilla: 都係嘅, 不過一日都可以做到好多嘢, 吩咐各部門阿頭囉 :) 我地公司好興一日發生好多事, 幾大公司都可以係咁 haha.

Anonymous said...

your look 不遜色呀!

balletmate sally

mad dog said...

sally: thanks! :)

kempton said...

Interesting picking 1 & 2.

Not that I know anything about it, but I suspect being #4 may be (probably is) a lot less fun that you think. Living that close to the sun (or that kind of money) is subject to the gravitational pull of the sun and can burn someone up quickly.

P.S. Happy Chinese new year to you and yours.

mad dog said...

kempton: ha, #4, so it's ok to just be her for one day, worth a try :)