Pages

Monday, November 16, 2009

無聊

其實只是徘徊在不寫與堅持之間. 有一刻暫時休息一下的想法. 其實繼續寫下去幹什麼? 不過知道即使是休息一會也會再寫的. 算了, 廢話完畢.

不如無聊一下.

有網友吹水問了一個問題: 以前念女校的, 自什麼時候開始不再和女生們一起上廁所?

我答: 我是 從 來 不 會 和 女 生 們 一 起 上 廁 所 的!

其實真的非常不明白, 為什麼要一起上廁所? 讀了十五年女校, 我都不愛叫人一起去. 不過如果有同學要跟著一起去我又不會拒絕. 不過由於從來不"邀請"人一起去, 自然不多會有人跟我去廁所了. :)

又和網友談到買護膚品. 剛在旅遊時買了一樽$130USD的La Mer. 其實不算昂貴. $130USD, 你會買什麼?

想不到寫什麼? 看看這個"100 Ways To Find Ideas For Your Blog Posts". 相信寫了數年blog的都沒多興趣看這些了. 因為想不到便不如不寫了, 對嗎? 對... 我也在想, 沒東西寫的話, 不如就休息了.忽然想起大學校園中間的一條火車軌. 印象中未曾見過有火車經過, 或許很偶然才有一架吧. 只是奇怪, 為什麼在校園中央會有這樣一條車軌.

不要問我為什麼貼上這張相. 或許我只是想有點visual的東西放上來.

8 comments:

Kempton said...

mad dog,

繼唔繼續寫只有你可以決定,一起上廁所亦是個人決定,都幫唔到你。

至於你對校園中央的那條火車軌的問題,我倒找到點資料(1)。如果火車軌是在中央而不是校園南面的話,我想應該是舊火車軌吧,以前用來運貨運糧食。

Note: (1) 在看套很差的港產片"遊龍戲鳳",有時間用Google map +
http://www.dot.wisconsin.gov/library/publications/docs/railmap2008.pdf

P.S. "遊龍戲鳳" looks like an informercial for the casinos and hotels in Macau, paid by the Macau tourism association.

gar~* said...

喂你唔止每日一post, 係每日幾post喎, 做咩突然會想唔寫o架?
我唸男生對女校女仔都有好多迷思, 你又不妨打破o下大家o既迷信觀念 =]

mad dog said...

kempton: thanks for the comment on the washroom habit! 校園南面 ~ it sort of lies around the south side too, but it somehow cuts across the main road at the far end, not sure.

gar: 宜家邊度仲有一日幾posts吖... 可能無咩想寫時應該稍為休息一下. :) 打破o下大家o既迷信觀念 ~ 咁男生有咩迷信觀念咁得意呢? 其實個問題係女blogger問架. haha.

Echo said...

Me too,never initiate a 'toilet run' with a bunch of girls.

Yes, dun force urself to write anything when u have no mood/feeling.Otherwise it lost the nature of blog writing.un

[angela] said...

條火車軌有火車行ga~ 有時o係U South 附近要等架火車經過左先過到馬路~ 日頭我都唔係見過好多次, 但係夜晚就好多火車聲lor~ 住近火車軌都幾慘...

mad dog said...

echo: true, maybe i need a break.

angela: 真係呀? 都有少少印象, 不過我果陣住on campus, west johnson架, 又唔覺夜晚聽到火車聲. 你知唔知Union South拆哂再起過? 好多大工程呀學校, 大興土木, 好多錢咁樣... :)

EEEason said...

喂 mad dog,
幅相未係 CAE 外面條路軌囉. 不拗都係道架啦。
我無數嘅通頂 都係望著呢條嘢,間唔中係CAE 啲機面前釣魚,就俾火車嘈醒。
化咗灰都認得佢啦.
諗落真係有血有淚!

mad dog said...

Eeeason: 我有幾何行到果頭, 係都係去CS, 我行後面果條路架嘛... 我住果度都聽唔到火車聲.