Pages

Friday, May 22, 2009

我要紅

搬了新位置多時, 好些以往的小盆栽都丟了, 因為不太茂盛. 只留下一盆紅葉.

舊同事有次上來探我們, 見我的位置太多"機", 四個mon, 還有一些器材, 有點迷信說: 嘩, 你擺啲紅色花喺度啦, 咁多機!

不是迷信, 亦不信風水(唔suppose信嘛), 不過案頭有點植物有點生氣倒是好提議. 卻一直沒有找到合適的小盆栽.

有同事說: 一係唔擺, 買就買盆貴少少啦.

不過又不是容易找. 因為我不太懂盆栽.

昨天午飯時走到很遠, 碰上一間盆栽店, 買了兩盆小的. 名字忘了, 好像有個"家"字, 都是好名啦!












5 comments:

Mag Yip said...

有植物...有生氣好多,對人既情緒都會好d...努力裁種佢地喎!!!

聶秀康 said...

好似叫家樂花.

mad dog said...

Mag: 我啲盆栽一向都可以放好多年架 :)

聶: 好似係呀! thanks!

admin said...

Wow, 四個mon, 好似賀峰 @_@ 多點植物,無論如何對眼睛有益!

mad dog said...

maki: hahaha, 賀峰要用四個mon咩? :) 笑死我. 係啦, 諗緊係咪要買埋避長炭添.