Pages

Wednesday, May 13, 2009

朋友的話

我是個記性很好的人, long term memory尤甚. Short term memory可以很差, 跳舞時就見盡我的有限能力.

家人的話不用說, 好多都記得一清二楚. 朋友的話, 有時即使沒有什麼意思, 我都可以記很久很久. 偶然便會有一兩句彈出來.

不同時期, 不同人物... (有些是說我, 有些是說我身邊的人)

"XXX (我), 我鍾意佢個人囉, 唔係真係鍾意嗰隻, 而係, 佢係一個好人囉"

"佢, 做朋友好好囉, 做XX就... 你諗諗喇... "

"我覺得我同你, 應該可以做到好好嘅朋友"

"佢, 基本上係一個好人"

"咪就係無台型囉!"

"我, 其實真係好鍾意你... " waha! N年前... :)

諗到再加...

No comments: