Pages

Thursday, April 16, 2009

小甥女的短文

我第一次坐8個鐘頭飛機,真係好悶。一開始我心裏面有些怕,飛機平(?)了,我看了一D電視,食了一些食物和去了一個小使(便),我就回坐位,我見到個窗關了我就開左,媽米就話這是睡覺時間請你關窗,我心就想這麼快就要睡覺天啊!我就看電視,看了半個鐘頭,媽米突然說你要睡覺了。我就睡我都唔想睡,我就扮睡,半小時後,我見到爹爹沒有睡我還見到有一個飛機員工剛剛走過也和爹爹對話了一秒,我就問你和這個員工說甚麽啊?原來爹爹叫了一碗杯麵吃,我就話我都想要一杯。食完。之後我們就吃DD東西就下機了。

*佢自己打架. :) 好好笑. 應該係第一次坐長途機, 之前最遠都是日本而已.

7 comments:

不是公主 said...

最遠都是日本而已。

日本仲唔夠嗎? 鳴....

宜家0的小學生真係好多口語.......

mad dog said...

我不是公主: :) 我地細個好似唔會寫咁多口語...

不是公主 said...

係lor。
小一已經個口語同書面語0既分別,同埋知道唔寫得。

啊澤 said...

she needs a blog totally

mad dog said...

我不是公主: :) 係呀! haha. 可能佢諗住淨係俾啲阿姨睇. 佢唔知我放上嚟架. :)

啊澤: 佢地想啦, 佢阿媽係唔會准許喇 :)

Mag Yip said...

mad dog..

逃情熱那亞,摩幻女兒國及未代皇帝華倫天奴都是今次很想看的,但實在痛限自己英文差呢!!真的很多謝你的介紹和分享!!!

mad dog said...

Mag: we have english or chinese subtitles for most films. :)