Pages

Thursday, April 29, 2010

做邊行呀你?

試過人家猜錯你的職業嗎? 又或, 當人家問你的職業, 然後你回答, 對方的反應好像發現新大陸一樣?

是因為有些人生活圈子不大, 抑或標籤效應太強烈?

對方的反應有時真的令人好奇. 心想: 你在想什麼? 我不像麼? 你覺得從事這行業的應該是怎樣的? 多謝你忽然很尊重我的模樣...

近來越來越dress down上班, 其實公司人人如是, 又不要見客, 不過行外人又或戴有色眼鏡, 得悉你的職業便忽而起敬. 大哥, 你見我係weekend(雖然同返工個樣都差不多), 唔係人人都一睇就俾你估到做邊行架.

其實我想講, 公司有個搵得比我多, 但係個look似落街買餸嘅肥師奶... 如果俾著佢, 咪O咀十分鐘都唔掂?! :P 以貌取人, 真係好多都估佢唔到架.

10 comments:

Mugen C said...

點解D人一見到我就知我做IT :(
下次我應試吓同佢地講我係响街口間燒味檔處做樓面! :P

MC~

xiao zhu said...

>>是因為有些人生活圈子不大, 抑或標籤效應太強烈?

我覺得兩個原因都有,不過再認真諗,好多時間被標籤效應影響,都係因為生活圈子細,或者見識少。

Echo said...

so true! :-)

mad dog said...

mugen c: 男人我覺得容易啲估.

xiao zhu: "見識少" exactly! 不過我驚寫出嚟俾人鬧 :P

echo: yeah!

Ebenezer said...

我行出嚟d人會估我係地盆工作者。

咁我通常求求其其答係做一般性服務行業囉。費時俾人知我做埋d乞人憎職業喇:(

mad dog said...

Ebenezer: haha, 有幾乞人憎先?
我只係唔鍾意人見人casual少少就睇少人囉... e.g.以為我做assistant... 跟住又要兜, 話以為我係management之類... i.e.即係以為我好"流"!

ber said...

hahah I second you!

我記得我曾經聽過我阿爸話人哋見識少嘅另一形容為"未見過大蛇小便"哈哈哈...每次聽到呢句都好想問佢查實佢有冇真係見過 :D

mad dog said...

ber: "未見過大蛇小便"我都聽過人講, 好同意! haha!

Miss Yim San said...

係呀!好似我公司某啲高層係著市奶衫同撻拖返工架

mad dog said...

Miss Yim San: 咁如果有大客嚟佢地有衫換嘛? :)