Pages

Thursday, April 15, 2010

侍應不會告訴你的事情

看Reader's Digest這篇"20 Secrets Your Waiter Won't Tell You", 不知道是否每個地方都差不多?

1. 晚上八時後所有咖啡都變成decaf

2. 兒童餐的pizza多加糖給小孩吃

3. 齋人要喝"素"湯, 真的是全素嗎?

4. Soup of the Day ~ 有魚的例湯或什麼"gumbo"都是餐廳想盡快攪掂的材料罷了

5. 檸檬都從來沒有人洗, 最好不要吃

6. 他們都大概知道每碟的calorie, 不過不會告訴你

7. 你和侍應對著幹嗎? 即使他們不在食物上下手腳, 卻可以在你的信用卡上下手腳... 例如在你的生意朋友或約會的心儀對象面前對你說: 對不起, 你有另一張信用卡嗎?

8. Skim milk從來不是skim milk, 星記的例外

9. Homemade沙律醬, 其實只是加了一點其他材料

10. 叫熱茶吧, 還要檸檬要蜜糖, 餐廳一定最討厭人客這樣做, 沒錢賺!

11. 他們的小費很多時是一個pool來分的

12. 早餐buffet的蛋, 總是用粉開的

13. 菜上得慢, 絕大原因都是廚房不是server

14. 當你和不是你太太的女人來光顧, 通常都對侍應更有禮貌, 因為你知道我們都知道她不是你的太太

15. 要成為常客, 要揀星期一, 二, 三, 成為常客之後, 好處便陸續有來

16. 避免母親節及情人節等極忙的日子, 質素一定下降, 而且一定是special menu

17. 如果餐廳太忙而你的孩子又害羞, 請幫他點菜

18. 給最多小費的永遠是中產人士或每分錢都是自己賺回來的人客, 而不是那些超級富豪或繼承遺產的富家子女.

19. 第一次約會(尤其blind dates或網上認識的)都會給許多小費

20. 星期日及星期一都不要叫魚吃, 因為送魚來(貨)都是一星期兩次的


有沒有餐飲業人士? 有沒有可以公開的秘密呢? :)

還有這個: 30 Secrets Your Waiter Will Never Tell You

14 comments:

c.r said...

Skim milk從來不是skim milk, 星記的例外 --> 所以我從來唔會要trim coffee……

Alan said...

Point 15 is a good one.

聶秀康 said...

useful information....thanks for sharing

ber said...

hahaha, is that true?! i like the last one, don't think i will order fish on those days as suggested :D

(katana ) 草草一刀 said...

有一本書【無名待】,譯了中文的,就是大爆料之書,而且在外國很好賣

uncleray said...

我很相信pt5。所以永遠不會正面衝突,最多以前black list該店。

mad dog said...

cr: yeah.

alan: :)

聶: u r welcome.

ber: not sure about HK though.

katana: 要看看!

uncleray: #5? 檸檬喎...

虎茶 said...

3. 真! 特別無預訂時.
5. 有洗喎! 大佬呀, 其實自己同事都有機會食架. 過得自己過得人啫.
6. 你問到, 一定答.
10. 最多等下啫. 特別係最忙既時間, 你唔好吹就得.
11. 係! 所以你覺得邊個waiter好,直接放tips到佢手中.
13. 一定係啦!
16. 係係係..... 邊個得閒理你喎.
18. 比幾多Tips同佢有幾多身家無關係.
其他無答既唔一定係岩, 只係唔知啫.

mad dog said...

虎茶: 多謝哂! :) #3 即係好多時都唔係無肉煮架啦? #5 檸檬, 可能茶餐廳真係唔洗都未定.

虎茶 said...

上湯九成九都只有一煲, 又要煲成日. 無一早訂, 點會無啦啦有煲素湯喎. 係咪先?

uncleray said...

sorry, it should be #7.

mad dog said...

虎茶: 係噃!

uncleray: i c

Anonymous said...

麥糖 ---> 蜜糖
陸逐有來 --->陸續有來

:)

mad dog said...

anon: oops, thanks!!!