Pages

Wednesday, April 14, 2010

舞後

因為電影節, 停了三星期沒上課, 一上還多上一節pointe, 真夠膽!

昨晚一早剪好腳甲, 執拾好衣物, 是日下午又趕忙早點完成工作.

鏡子沒有說謊, 好像又胖了一丁點... 沮喪. 是水吧, 告訴我只是水. 不過一開始跳便想起離去了的友人. 唔, 如果那麼早走, 舞也沒得跳了... :( 難過. (原來我真的那麼喜歡跳舞?)

休息多時便容易抽筋, barre work時抽了多次, 真慘.

今天很潮濕, 又沒有開冷氣, 有點辛苦. 準備pointe work時想: 跳不跳好呢? 已經有點疲倦了. 問問同學, 回應當然是: 上!

好的, 即管上, 力有不遞時便停吧.

三星期罷了, 又有新東西. 我的左腳真可憐, 因為它比右腳小, 鞋子適合右腳時, 左腳便有空位了, 每每都是它受罪. 腳趾都是左腳的痛, 尤其大腳趾. 難怪前陣子脫甲了.

怎知, 後來是兩隻大腳趾都痛, 感覺近乎是兩甲都飛脫一樣! :(

都怪自己重, 要減肥啊! 少十多磅一定輕鬆很多!

一下課第一時間是除鞋摸摸腳趾, 左腳大腳趾是麻痺的!

始終一句: 要減肥!!!

image from redbubble.com

2 comments:

Anna Scott said...

買多一對鞋大半號的鞋:)
反正冇分左右腳
真係會舒服好多
我都係大細腳人

mad dog said...

Anna: 鞋大仲死, 宜家隻左腳就係因為鞋多咗位先咁痛, 唔得呀. 呢對係perfect fit架喇, 太耐無上堂喇 :( 我都成日打亂左右鞋著, 有老師話要咁喎.