Pages

Thursday, February 05, 2009

小狗

加州友人喪狗之痛, 原來比我想像嚴重. 令人傷感.

昨晚他來電說了一會. 他平日出外前, 都會從garage處走到backyard看看狗兒的. 這兩天連那條路也不敢走.

我說: 喂, 我有喺blog寫咗兩句呀, 有無睇呀?
他說: 唔敢睇住呀...

Oh so sad...

他說: 十一年呀... 廿幾養到三十幾, 大佬, 等於我三分一人生呀!... 女人唔同喎(他已婚), 女人會同你鬥咀, 狗唔會嘛... :(

十一年, 是一段不短的日子.

之前問過他, 這樣put a dog to sleep (pet euthanasia)要多少錢, 他說$300 USD. 連ash and urn (骨灰及骨灰盅). 不算昂貴.

我問: 火葬? why not bury it in the backyard? (像Marley & Me)
他說: 那即使我搬家, 也可以帶著牠的骨灰走

認識了他多年, 第一次感到他原來這麼長情.

*友人說小狗走後兩次誤呼兒子的名字! OMG...

5 comments:

Anonymous said...

I can understand how your friend is feeling.
My old friend left at the age of 17.5.

mad dog said...

anon: wow, 17.5 is very old for a dog! his dog was 11.

Tessa said...

我有個朋友的弟弟,在美國生活,養左隻狗(我唔清楚幾多歲),大約半年前隻狗被證實患左cancer,佢弟弟用左港幣一百萬黎醫,又幫隻狗祈福,但結果都係醫唔到,傷心左好耐。

人類養竉物的感情,真係分分鐘多過愛情,因為竉物唔會對自己不忠,而佢地亦會無條件咁愛自己,我都好懷念已過世的貓貓(個時佢淨係俾我抱),一個急性疾病,就將佢帶走...

mad dog said...

tessa: 一百萬 wow!!!

Tessa said...

係真架!賣車用積蓄都要醫狗!