Pages

Friday, February 06, 2009

你怕嗎?

看Glamour文章"Beat Your Beauty Fears", 提到一些女人扮靚的膽戰心驚. 你又可曾遇過?

1. I’m scared to dye my hair! ~ 有時都會怕太多chemical treatment, 不過現今科技發達, 做色都可以同時護髮. 我主要因為開始有白髮問題(遺傳啦, 老父三十出頭已滿頭白髮!), 所以不可以不染. 每數個月去髮型屋染一次髮根, 有時自己在家也會染.

2. I’m scared to get a bikini wax! ~ 這個也真的有點怕... 一來怕痛, 二來怕不夠衛生... 你試過嗎? 我覺得做完不久毛髮始終會長出來, 那時更不適!

3. I’m scared to try red lipstick! ~ 這個要視乎場合. 晚宴才會大紅大紫. 又, 膚色太白時, 如果嘴唇太紅效果可能不太好.

4. I’m scared to cut my long hair! ~ 髮質好的話, 我就不會怕. 可惜天生一把惡攪頭髮, 都是長曲/負離子較穩陣. Bad hair day時只要梳起頭髮便可, 適合懶人如我.

5. I’m scared to get a facial! ~ 要靚當然不能懶. 不過去年每個月一次facial, 初時效果不錯, 但後來不知是自己問題抑或各種原因, 皮膚越來越差. 所以開始少去做facial. 或打算隔數月才去一次.

6. I’m scared to apply faux lashes! ~ 噢, 這個當然是大日子才會戴假眼睫毛了, 平日用太誇張吧.

7. I’m still scared to try self-tanner! ~ 一白遮三醜, 相信許多亞洲人都是這樣想. 而且不是人人適合古銅色肌膚. 想起兩年前去關島不小心曬傷皮膚要吃steroids, 以後都要小心!

12 comments:

michelle said...

我只會做第7項 :)

mad dog said...

michelle: 你會架? :)

michelle said...

我意思不介意曬黑囉 :)

mad dog said...

michelle: i see

Anonymous said...

我本是喜歡短髮的,但年紀大了,臉太飽了,才scare to cut my long hair!

(5) 有探究為何皮膚越來越差嗎?是不是去開的不適合自己?想去做facial,很多人都說很有效的!但奈何自己容易敏感,不敢去!

mad dog said...

gwen: 我壞習慣多: 晚睡, 咖啡, 少吃生果... 不過好少會皮膚咁差. :(

Tessa said...

1. 我自小就有白頭髮(遺傳),宜家半個頭都係白髮,每個月都要染(中學開始就染),但我極少去salon染,因為太貴,我試過不同牌子,Loreal係最好,不但能遮蓋所有白髮,佢仲有染前染後的護髮劑,比Treatment更護髮~(哈~好似賣廣告咁,但真係work架!)

3. 早幾日睇電視,見到一班慧妍雅集的港姐,個個都係淡唇色,唯獨靜婷(幾十年前的歌手)係深紅色,我發現上了年紀的人才容易carry到紅色唇膏,後生一代用淡色就可以,加上現時趨向淡妝,大家咁後生,唔駛塗太深色啦!XDDD

4. 我的情況同妳一樣呀!唔知妳覺唔覺天氣都影響髮質,近排個頭難攪左... >.<

7. 我係曬唔黑既人(唔係曬命),但反而好想有古銅色,因為望落健康又瘦d,黑眼圈無咁勁,遮瑕又少d~ :p

mad dog said...

tessa: 半個頭都係白髮 ~ wowow! 天氣當然影響髮質啦, 我呢啲髮質差就最清楚, 天氣乾爽好好多, 所以喺北美時頭髮好易打理, 香港潮濕好難攪. 我都係呂曬唔黑, 好快白番哂.

愛美 said...

染髮對我黎講也是月事(每月必做的事),
所以亦有你的顧慮,
近期試用霸王洗頭水, 看看效果如何.

mad dog said...

愛美: 好多人都讚霸王呀真係!

Unknown said...

Don't do brazilian wax, once you do it, you will fall in love with it and can't stop going back. At least this is how I feel. Good Luck

mad dog said...

amy: really? nah, i don't think i'll try, so painful! :)