Pages

Saturday, December 06, 2008

$14.8的快慰

購自7-Eleven的Vodka Lime, 這個星期喝了兩瓶.

蠻不錯.

酒精含量5.5%.

6 comments:

Coffee said...

呀,我飲左兩次,對我黎講都係太甜~~

mad dog said...

coffee: 邊度甜呀? :) 琴晚jolly shandy lychee. :)

Coffee said...

哈,可能係我問題,我少少都覺得好甜~(我唔食甜品ge)

mad dog said...

coffee: 哈, 我勁嗜甜! :) 咖啡落三包糖.

Coffee said...

哈哈~我只係飲齌啡

mad dog said...

coffee: oh no wonder. :)