Pages

Friday, November 25, 2011

Random Five

1. $6000有了,用來做什麼,不知不覺就會用了﹒﹒﹒ 那天去Harvey Nichols有VIP/HSBC promotion,拿起手袋在猶豫間便對自己說:當聖誕禮物給自己又好,又或$6000的其中一份禮物囉 ^_^

2. Gap今日開幕喎,近年每次返北美去Gap都會買牛仔褲的, 不知香港的Gap牛仔褲款式可會也那樣多?

3. 法國電影節是完全忽略了。Booklet拿了也未詳閱,其實應該有時間去看的,不過下班後去看我怕太累了,近月應該錯過了好些佳作。嘩,原來有Claude Chabrol回顧﹗HKLGFF和Jewish Film Festival更不用說了。

4. 上星期和母親去了看50/50,不算非常好看的一齣,就是可以拍得好一點的電影吧。可以更好笑更感動人的,就是這裡欠一點那裡欠一點。
5. Have a great weekend!

3 comments:

xiao zhu said...

50/50 嘗試用輕鬆掩蓋沉重,當然是正面,但過分側重,會失去真實感。

癌症病人最常見的就是要承受身體上的痛苦,特別是因治療引致的副作用,實教無數患者痛不欲生,甚至寧願放棄治療。戲中對於主角如何面對身、心的煎熬、矛盾,實在太過蜻蜓點水,劇情推進非常單薄,共鳴不大。完場時只覺得像看完了一個普通劇集。

Coffee said...

Long long long time no see! (in real & here, LOL)

就係呢3個電影節忙到我癲左,JEWSIH同HKLGFF都好好好睇啊,反而早排個亞洲電影節就愈黎愈冇野好睇...:P

50/50我都覺得麻麻,個包裝幾靚,但係睇落又唔係好TOUCH,如果講CANCER又有HUMOUR既話,我覺得電視劇THE BIG C好睇好多

mad dog said...

xiao zhu: thanks for sharing!

coffee: 係呀好耐無見! 你就好啦睇到咁多個節! 好彩法國電影節我都會去到兩場, 有兩場就想去不過full哂, 另有兩場chabrol回顧去唔到 :( 無睇過The Big C添.