Pages

Monday, February 21, 2011

五件瑣事

1. N年沒有上跳舞課了... 這個星期可以上一課吧?

2. 廿四號HKIFF出場了... 廿六號訂票. 有priority booking嗎???

3. 上星期日的"Brothers & Sisters"(S5E14)還未看完, S5E15又來了! 究竟會有Season 6嗎???

4. 想看Blue Valentine, 還有European Film Festival... 可以嗎?

5. 年紀(大了)真的影響很多思想/看法. 例如覺得自己應該要懂得更成熟去處理一些人與事. 尤其對長輩們.

8 comments:

Anna Scott said...

加油啊~~~~
別躲懶太久了~
像我一停便停了數年,多可怕~_~
手腳都不聽指揮了~

mad dog said...

Anna: 嘩唔會幾年卦... 希望唔會啦. 今個星期上唔到的話下星期都會試下嘅. 不過好快又film fest, 到時更加唔得閒 ;)

Anna Scott said...

我就會囉~

呀,我想問你有冇考RAD?

mad dog said...

Anna: RAD? N年前細路果陣咪有囉, 宜家無興趣考試/上台了. 跳都係當運動/娛樂/減壓, 無拿拿仲得閒去考試咩 :)

Anna Scott said...

本來我都係咁諗
但有個老師好堅持咁同我講考Inter 係跳ballet 既最BASIC ﹣_﹣
又因為出年會轉syllabus,搞到我1516~_~

mad dog said...

Anna: ;) 我都知出面有好多唔同嘅老師, 有啲好鍾意學生去考試. 我只覺得跳舞最basic係令自己開心同健康 ;)

Anna Scott said...

結果有冇跳到舞?

mad dog said...

Anna: 未呀 :)