Pages

Thursday, August 05, 2010

星期三三件事

1. 送外賣的人 ~ 今天見到辦公室大樓樓下有一年約五十多的男子, 好像是乘車/的士抵達的, 兩手拿著約60-80個飯盒, 天啊, 怎麼要人家這樣幹活呢? 可以拿架小車嗎?

2. 小店 ~ 話說近日光顧了某小店的XX, 網友們都很驚奇我會去, 因為是某某的親友開的, 而大家都知道我極度不喜歡某某的. 哈哈. 大家都說: 難道我不知道那小店就是某某的親友的. 網友們都說: 幾好食我都唔會去呀! 哈, 那我不是很沒骨氣? 其實昨晚又打算再去買的呢! :P

3. 買鞋 ~ 對我來說, 都是心情好才會買鞋的. 最興奮是不經意地找到一雙又抵又漂亮, 試上時又極度舒適的鞋子.

...

4. Aesop ~ (其實本來這才是#3, 寫時忘得一乾二淨! 兩小時後才記起!) 話說用過Aesop及Ultraceuticals的護膚品, 都曾試過樽身/蓋爛了, 前者兩次, 後者一次. 於是有點覺得澳洲品牌都有這個弊病. 這天去Aesop買東西, 順口和sales lady提到, 她的反應竟然是(一定受過訓練!): 澳洲是個崇尚環保的國家, 我們的品牌用的質料(我說: 易爛嘅膠同樽?!)都是可以循環再用... blah blah blah... 真係叻女! 有條件去選港姐了!

3 comments:

Karelian said...

我想問呢, 閣下是否經常穿平底鞋架?

mad dog said...

Karelian: 都係架, 近日右腳有少少問題, 唔著得高踭鞋, 同埋無咩occasion我都盡量唔著高踭鞋喇.

Ms S. said...

著平底鞋有時真係行得特別輕盈快點

之前不經意買左對好著的番工鞋,很開心啊