Pages

Friday, April 11, 2014

你對鞋

師奶阿毛:呢對鞋好舊架喇(指住我對腳),四年喇,我都有一對。(要找話題唔該講第二D,唔知我買鞋習慣請閉嘴)
 
我:吓,舊年買架喎,無四年下話...
 
師奶阿毛:我都有一對... (我上年減價時買,最多咪前年貨,點四年啊阿毛... 同埋我估你好少會去HV買卦... )
 
我:咦,係呀?Hogan喎...
 
師奶阿毛:Ecco嚟家嘛... 係咪...
 
我:唔係... 係Hogan (我唔係覺得Ecco唔好,我都有一對因為腳痛要買,不過呢對係Hogan囉師奶... )
 
DIU...

* 啲就快退休嘅阿毛係好L煩。

3 comments:

Unknown said...

第一次見 貴blog有粗口. :P

brownie said...

哈哈哈,以為睇錯係第二個blog,like!

mad dog said...

office有D咁嘅阿毛真係人都癲