Pages

Monday, April 15, 2013

三個簡單問題

給在結交異性(或同性)的朋友的。剛看電視,說了三個提問便可以知道對方是否想有一段long term relationship:

1. 會喜歡在帆船上生活嗎?

2. 喜歡看恐怖片嗎?

3. 曾經一個人去旅行嗎?

如果三條都答不,這個人不打算有long term relationship。呵呵。

1, 3我都答yes :)

6 comments:

kristie said...

女仔有浪漫基因,答yes唔出奇。呢啲問題問男人應該reflective得多 :p

16 said...

我同我老公都係1,3答Yes呀!

mad dog said...

kristie: haha, 住喺船上係我好多年都想的, 從小到大, 無話浪唔浪漫. 同埋自己一個人去過旅行都唔係一定因為浪漫嘅我估。節目裡另一個女主持就全部都答no. 不過佢話唔準 :)

viviana: haha, 我另一半都係有兩條答yes :)

我諗對未婚或仍在求偶的人玩比較有用

Ebenezer said...

我全答 no, 證明我一D都唔浪漫。

mad dog said...

Ebenezer: 呢個測驗係睇你會唔會想有一段長嘅關係,唔係浪唔浪漫。:)

Samantha said...

我都係3個都答no...哈哈!!