Pages

Friday, June 17, 2011

去大孖樂廿八蚊買到個咩飯?

明明買蝦乾排骨飯, 拎到返嚟變咗所謂蝦乾+肉餅飯. 一睇個賣相, 真係十個唔掂... 菜又霉... 白晢晢似白飯魚...
加啲豉油會唔會好少少? 一樣唔想吃...
最慘仲要有好多粒大到死嘅馬蹄, 最憎就係馬蹄架喇! 超核突! 丟咗十粒左右.

宜家去大孖樂, 你想飲埋嘢, sorry, $30係唔夠嘅... 真係人都癲.

7 comments:

gar~* said...

哈哈你對食咁有要求都會食大孖樂? 依家快餐店食o野唔送o野飲, 繁忙時間乜都煮定晒, 真係食到媽媽聲~

mad dog said...

gar: 我都多食茶餐廳同快餐店架, 不過少post上嚟咋嘛 ;)

g said...

真好好醜樣好頹個飯 >_< 俾著我一手掉落垃圾桶 哈哈。

$30...不如索性買份三文治,起碼edible..都冇咁嬲 : )

mad dog said...

g: 買完返嚟先見到咁嘅樣, 時間無多丟咗佢我佞食咩? :(

Uncle Ray said...

我很難相信你會去食大孖樂。

mad dog said...

uncle ray: 我一個月都食到幾次架噃一向都... :)

愛美 said...

個樣好塑化喎!