Pages

Tuesday, July 06, 2010

隨寫

1. 討厭夏天, 唯一好處時因為太熱, 沒多胃口, 吃得少自然不太易肥. 又怕太多生冷東西, 不敢常喝凍飲. 沙律有時又吃到肚痛.

2. 夏季/暑假也是工作量相對較少的日子, 不過有些事情總有意外.

3. 懶寫, 就是因為懶. 和有時寧願追劇, 如Brothers $ Sisters.

4. 相信今晚大家都忙於荷蘭vs.烏拉圭大戰吧. 我當然支持荷蘭了!

5. Summer IFF八月十一日才開始.

6. Miss了Grand Cinema那齣Lukas Moodysson的Mammoth! 還會不會有正場呢? :(

6 comments:

Pema said...

喜歡曬, 熱辣辣的走在街上, 好過癮!
不太喜歡凍飲, 只有熱飲才解到口渴, 沙律, 只吃屋企整的.

ber said...

但係夏天坐响冷氣地方都會無胃口架咩!?我夏天最想食係西瓜,然後用西瓜皮洗面,好涼好正架 :D 不過我娘親話我仲未食得西瓜住~

我都支持荷蘭,但係最近幾場賽事都爆冷...我唔敢抱咁大期望呀 :D hahaha

愛美 said...

夏天好呀! 夏日炎炎正好眠, 好好瞓
可以游水! 又可以著sexy D :)

Agnes Tse said...

Summer IFF ~~~ 大抵是未夠時間準備吧.

mad dog said...

Pema: 太熱喇, 我怕中暑. 對, 沙律盡量唔食出邊嘅.

ber: 我麻麻西瓜, 鍾意蜜瓜多啲. 希望荷蘭對西班牙啦final!

Agnes: 太多電影節喇 :)

mad dog said...

愛美: 咁熱先無咁好瞓呀... :( sexy, 等我減到十磅先講...