Pages

Wednesday, June 09, 2010

保險界女強人興起想畫畫, 叫我認認真真的去學則不太有興趣了, 玩玩art jamming之類或許比較合適我們吧. 結果只有她, 我和會計高官三人有興趣參加.

那晚下班後趕去workshop, 要兩堂才完成一幅小作品, 所以暫時都不放畫作上來了. (而且又要獻醜... :P)

導師提議用兩個主調. 結果大家都找了自己喜歡的色調.

讀書時被分配的"社"影響真不少. 就像甥女們學校規定要用藍色的頭飾, 於是她們都對藍色情有獨鍾.

中學時我們的House(社)分別是: 保險界女強人 ~ 紫, 會計高官 ~ 綠, 我 ~ 粉紅.

結果真的是三幅主要分別以紫/綠/粉紅為主調的畫作.

動手前兩位小姐都有很多提問, 而我卻默然不語, 我也不知何解. 不過導師說可以開始時, 她們二人已非常迅速落筆了, 而我卻呆了良久, 因為真的不知道畫什麼好啊!

下次再分享.

10 comments:

ber said...

我未去過art jamming,以前去過art therapy,响我跌到超低點嗰陣...不過又好似幾有效,哈哈!然後講師講解點樣透過顏色去分析心情或思想,好正...

好好奇想睇吓你幅傑作呢 :D

Ursus Maritimus said...

Art jamming好似幾有趣, 等緊你下次分享同畫作:P

但你哋本身係咪已經有啲畫畫底子架? 我覺得我去到會呆咗乜都唔識畫

Cooking Meow said...

對art jamming超有興趣..
呢排我都好想去學畫畫..

不過我0既藝術天份係零... 嗚~~

貼張相出黎睇下呀.. 好八掛想睇下你畫左0的咩..
hee

mad dog said...

ber: 我都非常認同畫作可以反映性格/思想, 好有意思! :)

F: 我地都無乜底子架, 我雖然工作上都有好多類似手畫創作不過唔係呢種.

cooking meow: 我都無乜藝術天份架咋, 有機會要試吓! :)

等我地完成呢幅畫作先吓, 畫得唔靚嘛... :)

CC said...

真橋呀, 我也想去學畫畫! 正在做資料搜集! art jamming好玩嗎??

Agnes Tse said...

有時候未受過訓練的人, 畫的畫比受過訓練的人還有趣. 信我, 加油!

Ms S. said...

hi, 希望你不介意我呢個隱型讀者啦
art jamming我不太清楚係乜黎﹐不過看你的圖好像幾靚咁,你好有藝術細胞啊,音樂、跳舞、電影,宜家加埋繪畫,勁!

期待你的最新作品~

mad dog said...

鄧: 都幾好玩架, 不過呢次得個零鐘, 玩多幾次先知 :)

Agnes: 你學過哩? :)

小貍貓: :) 我揀啲圖都唔係我自己嘅, 過獎喇. 好細個好細個時真係好鍾意畫畫仲幾ok添, 不過中學開始都無乜再繼續畫喇, 好生手, 當玩吓咋. 多謝支持!

lakasky said...

快d畫兩幅擺上嚟啦!

mad dog said...

lakasky: 等我睇吓下堂畫成點先... :)