Pages

Monday, May 03, 2010

Fouetté Turns vs. Pirouettes

世博開幕, 沒有看, 不過聽姊姊說有芭蕾舞環節, 而且有郎朗伴奏, 於是回來在youtube上看了那一部份(3:23 to 8:25). 姊姊問, 紅衣舞者(原來是譚元元!!!)轉圈時其中一隻腳有落地, 那是不是比不落地那種轉圈容易.

她說的其實是fouetté turns和pirouettes的分別.

個人認為fouetté turns更難啊, 尤其en pointe時pirouettes其實要轉多圈不太難(不是說我啦當然!), 但fouetté turns需要的動力更多, 技巧更難, 要留在原地轉(差不多同一個點上)更是高難度.

看看Mariinsky Ballet的Uliana Lopatkina這個三十二個fouetté turns吧(5:08開始).


"白夜逃亡"(White Nights)裡
Mikhail Baryshnikov的十一個pirouettes也精彩(1:19開始):


Posé turns也不容易(4:08開始):

6 comments:

Karelian said...

Mariinsky Ballet那位女舞蹈員雙腿依然很纖瘦, 好難得呀!

mad dog said...

karelian: 好羨慕添呀! :)

kristie said...

睇咗兩次先睇得出分別,哈哈哈,多謝解釋,又學到嘢!

(最尾pose turns嗰條片就係我買咗飛但趕唔切去嘅天鵝湖呀~~~~~bolshoi呀~~~~~~)

mad dog said...

kristie: :) 不過最後你都睇咗場畢生難忘嘅表演啊, 真開心!

kristie said...

有錢的話會晚晚去睇!(但bolshoi應該以後都無機會啦)

原來芭蕾舞係咁!即刻對你哋肅然起敬!XD

mad dog said...

kristie: 對professional dancers起敬至真, 我呢啲玩吓架咋 :)