Pages

Sunday, May 02, 2010

她們仨

剪髮時看了好些時裝雜誌, 見到這個封面: A New Decade A New Hollywood 2010.

這三個女星又的確越來越紅. 我當然最喜歡來自澳洲的Abbie Cornish了. 看過她多次演出, 包括和Heath Ledger合演的"Candy 愛糖針", "Elizabeth: The Gold Age 傳奇女王伊利沙伯: 黃金盛世", "Somersault"及"Bright Star 閃亮的星星".

Carey Mulligan, 今年看的"An Education 少女失樂園"飾演Jenny, 樣貌不算標緻, 不過演繹一個中學生又很稱職, 演技出眾, 相信前途無可限量. (噢, 原來她也有份演出"Public Enemies"及"And When Did You Last See Your Father? 可曾記起父親"的)

至於Kristen Stewart, 我只看過Panic Room, 沒看過任何一齣Twilight, 對她沒有感覺. 不過我想她應該是三個女星中暫時最受歡迎又最多人認同的了.

More on Vanity Fair (with video: behind the scenes of the photo shoot)
Behind the Scenes slideshow

4 comments:

Coffee said...

呵呵,我都最鐘意Abbie Cornish,都係因為當年睇CANDY。反而,我就唔係太得於Kristen Stewart,特別係睇左TWILIGHT後。

mad dog said...

Coffee: yeah! "Candy"真係值得再睇.

Hello Maomao said...

Carey Mulligan, 记得是不是她,奥斯卡颁奖礼上,浅金短发,Lolita的脸,Prada小礼服裙。她的装束引起的争议还蛮大

mad dog said...

hello maomao: 係呀, 呢個look嘛 :)