Pages

Friday, May 07, 2010

羅漢果茶

阿蘇教煲羅漢果茶後很多人都在家煲, 近日我也受惠, 喝了好幾次了. 聞說效用非常多, 仙丹一般, 又即管喝喝.

不過味道很奇怪, 喝多幾次更越來越不喜歡它的味道, 初時不太抗拒的.

唔, 怎樣形容呢, 有點似雞精, 但是味道很淡溝了水的雞精, 而且有點甜, 很怪. 我很喜歡雞精的味道, 濃濃的, 但羅漢果茶味道很淡, 模稜兩可, 最怕這種曖昧味道.

剛剛又在喝, 開始像喝中藥那樣想按著鼻子喝了. :(

6 comments:

kristie said...

我爸老婆之前都教我,我煲咗幾次後都有點頂唔順,等到秋天嚟又乾燥先再整好了。

mad dog said...

kristie: 味道真係好怪.

Billie said...

my mom makes it everyday~

mad dog said...

Billie Bei: 嘩day day煲? 咁屋企人身體係咪真係好咗? :)

Cooking Meow said...

試下唔好落太多水同煲太耐..
我上次0的水0既份量一樣, 不過個羅漢果細左
我驚無味就煲耐左..
跟住0的味就變到好怪... 又苦苦地咁....

mad dog said...

Cooking Meow: 家姐好似跟阿蘇咁煲, 2公升水一個羅漢果, 煲20 mins, 熄火再焗10 mins. 苦味就無, 我係唔多鍾意佢個味.