Pages

Thursday, March 03, 2016

沒想到

香港國際電影節,大大話看了超過二十年... 上星期未有在第一天首兩小時網上訂票,一來未看完那本booklet,另心想,去年十二時多才訂也沒問題,應該不會訂不到票吧,結果,出乎意料之外,以下是當天在fb上寫的心情:

今年唔係無時間無心情,係無咩好睇,1992年開始捧 ‪#‎hkiff‬ 場,今年最最最令人失望... 今年只買六場,自己都唔能夠相信... 就快變北韓,有電影你睇都無以前咁多好嘢。邊洗十年,宜家已經好赤... ‪#‎hkiff2016‬ ‪#‎fucking‬ ‪#‎disappointed‬ (上年都係十二點幾book,場場都有,頭先兩點幾book,有三四場sold out,另有一兩齣去唔到)

對,最後只買了六場的票,是打從1992年開始都未試過。太難以令人相信,太令人失望了。

No comments: