Pages

Wednesday, November 20, 2013

Something Random

1. 等待,是一種藝術。

2. 玩了那個左右腦的測驗,原來我六七成用左腦,竟然。不相信,再玩多一次,一半一半。

3. 記得在美國,每年大約是感恩節才正式踏入聖誕倒數和燈飾開幕,今年香港是不是提早了?今天才十一月廿日。

4. 左腳正式(隨著右腳痊癒一段日子後)也患上足底筋膜炎了,我自己認為是。究竟咩事。

5. 體重好像到了高峰,又咩事。

11 comments:

Unknown said...

5. 你唔係減緊肥架咩? (逃)

mad dog said...

Jeff: I have no idea :...(

Abby River said...

我的筋膜炎早於半年前就漫延至左脚了,而且做了4次衝擊波都冇乜好轉,現在只好行少D企少D.. :( 還有醫生叫我搵骨科打steroid shots.. 看那一天把心一横就可能去試了!

mad dog said...

Abby River: 我記得你呀, 吓一早已經漫延到左腳?我宜家右腳係基本上唔痛,睇睇下脊醫整緊low back同spine就開始左腳都出事... 我琴晚發現原來左腳calf muscles(lower part)好緊好痛,琴晚開始用黃道益捽埋佢(晚晚繼續捽筋膜位)希望可以好轉唔洗睇醫生。我睇articles真係好多筋膜炎都係calf muscles好tight,點都有少少related架我覺得,要整番鬆佢先。steroid shots好似唔好立亂打喎,我右腳衝擊波做咗7-8次架,同埋鞋好緊要,仲有arch support pads,如果我日日都可以波鞋加pads返工就應該好快啲。努力呀,唔好放棄,真係可以好得番的!

Abby River said...

我睇嘅物理治療話如果做到第四次都冇明顯療效就表示物理治療不能幫到我的問題.. 現在普通都市活動還可以,但不能操勞或行山,兼且我腳底太薄(物理治療說我腳底的脂肪collapse晒!).. 可試的方法都巳經不多了.. :(

mad dog said...

Abby River: oh... 咁用川弓(嚴浩)同黃道益啦。用類似崩帶綁住個arch位當support都有幫助呀。我右腳好到,我覺得左腳都會好番。just a matter of time!

Abby River said...

川弓是做什麽呀?

mad dog said...

Abby River:

川芎治腳底筋膜炎

http://www.yimho.com/945.html

同埋有兩款鞋有幫助: Birkenstock, MBT. 好似話Fitflop都得.我就覺得Birkenstock真係得, 去旅行時著幾好, 因為返工著唔係咁好好睇所以擺喺office著.

Abby River said...

多謝推介,我會試下用川弓,我而家在家時巳是穿軟底Birkenstock sandals,訂造的鞋墊太硬穿不了,平時去街只是用術邊買來的軟底arch墊,而且今年連旅行都冇去過... 很折騰!

mad dog said...

Abby: 今日喺fb上一個筋膜炎嘅page/group見到一隻新出嘅神奇止痛膏叫Prologel. 我都諗緊想買嚟試下。如果你有興趣或者可以一齊買... 好似係buy 2 get 1 free (無得買一支/一支嘅係同一formula不過係Pain Block Reliever, not Prologel)... 我要send去美國個朋友度先,因為應該無int'l order.

佢地仲有提到一種療法叫Prolotherapy, 應該係增生療法. 唔知香港有無呢。我真係覺得steroid shots未必得,你睇下啲article都有人講可以仲worse的。

Abby River said...

如果你會買的話我孖你買一支吧,反正任何方法只要唔會有irrecoverable damage的話都試下無防.. 我的email ID是abbyriver@gmail.com. Feel free to jot me an email for any further arrangement. Thanks la.. :)