Pages

Monday, January 17, 2011

幾段

1. 終於睇咗The Tourist喇, 仲差啲以為Black Swan已上. 套戲近乎係Angelina Jolie嘅個人video promo咁, Johnny Depp近鏡都幾老吓, 同埋佢要減肥. Paul Bettany就依然咁正. 明白點解齣戲咁多人彈, 中段真係有少少拖, 隔離嗰位就係中段瞓咗20分鐘. 我就當然為睇靚仔點都唔會錯過. 唔, 阿導演咁出名, 前作The Lives of Others咁掂, 當然係有少少期望. 呢齣感覺非常唔同. 大路得嚟好著重兩粒星. 咁呢齣, 無論點都要入場睇睇嘅.

2. 已經到處見到好多兔仔喇, 不過亦好多人留意到啲人拎啲兔仔出嚟宣傳, 實有虐畜之嫌.

3. 快啲兔年啦, 預祝大家兔氣揚眉!

4. 呢個什麼2011 new zodiac signs, 雖然阿教授/科學家都話呢種說法已經係N年前已發現, 都唔知點解今次大家做咩咁大反應. Anyway, 我都好唔想係taurus金牛囉. 金牛男就話係好男人啫, 金牛女唔悶爆?! 我都係鍾意做番雙子女, 夠哂麻煩. :) (又不過... 好似有網友睇吓自己個新星座又發現都幾似自己... (其實星座都係當玩吓咁睇, 點寫都可能覺得啱/準) 所以睇睇吓我又幾似金牛噃!)

5. 路經文化中心見到呢個笑得好開心嘅女仔, 希望來年大家都好似佢咁, 日日笑逐顏開! (原來畫此畫嘅小朋友同畫中人都係我母校添, 真巧!)

11 comments:

Uncle Ray said...

咁即係唔駛看"the tourist"了。

你是否兔仔嚟咖?

mad dog said...

haha, 你估我會唔會咁傻喺到爆自己幾多歲呢? 我係男人就或者話你知... :P

Karelian said...

大家咁話,今年一定要兔氣揚眉!

mad dog said...

karelian: yeah! :)

Anna Scott said...

我未睇Tourist
吾記得響邊度睇到個Comment 話個導演應該係愛上左Angelina ~

mad dog said...

Anna Scott: 好耐唔見你! :) 有無上堂呀近排? 呢齣同佢套the lives of others完全係兩回事...

Anna Scott said...

咁耐冇見我,有冇掛住我先~~~~
哈~~~~~

最近有逼自己去上,因為Plan 左一星期點都只少上一堂~

你呢,你又有冇上呀?

Anna Scott said...
This comment has been removed by the author.
mad dog said...

Anna Scott: ;) 見你twitter無update以為你blog都無寫添. 我咪又係又懶又忙, 兩個月夾埋先跳到幾堂咁囉. 上星期連跳兩晚跟住就病咗喇, 呢個星期可能要透透先... :)

Anna Scott said...

我有打Blog,不過試緊用新Blog ~

你好好休息,好返先再跳啦

waterooms said...

The Tourist未免太難睇啦呀
d 劇情老套到呢
兩個主角今次無咩落力演(個人覺得,怕得罪佢地既fans)
都可以唔駛請佢地兩個咁貴
二線都ok ar
其實他比咁多錢拍
景又唔見得影得特別靚
last 個幕用綠色幕拍架?

我已經無期望去睇
睇完都覺得有無攪錯
係舊年最唔鍾意戲既第一位
重要係over 2hrs
簡單劇情,但拖到呢

唔知係d 監製定係導演攪成部戲咁
最希望個導演有下一部荷里活作品姐,畢竟都鍾意上一套