Pages

Wednesday, April 01, 2009

He's Just Not That Into You 收錯愛情風

這麼多星的荷李活片, 多忙都想看, 且好友們想一起去看, 幾個女人看戲的確是個好節目.

或許太有期望, 所以有點失望.

題材本來很不錯, 男女觀眾都會有共鳴, 演員大都是靚仔靚女, 看陣容應該不會差到哪裡去. 不過就是可以更好嘛.

原來導演Ken Kwapis一向都是主力拍電視劇, 難怪電影好像欠了點什麼.電影初至中段節奏稍慢, 又有點鬆散, 不是沒有笑料, 但近乎令人納悶. Ginnifer Goodwin飾演的Gigi角色令人煩厭. 雖然明白電影刻意誇張, 不過哪有女人真的那麼蠢兼煩? 係人都走頭啦! 好友說Jennifer Connelly飾演的Janine勁煩, 看此片都好, 可以作借鏡和提醒, 不要做個煩女人.

都是老掉牙的男男女女求愛事宜, 沒有驚喜. 不能和SATC作比較, 差太遠了.

大家都不約而同認為最感人的是Ben Affleck(Neil)和Jennifer Aniston(Beth)那段愛情故事. 煩女人Gigi和酒吧老闆Alex那段也算不錯.

不要有太大期望的話會看得滿意一點.

Rotten Tomatoes只有43%, no wonder...

電影官方網頁
IMDB連結

6 comments:

Janice said...

i have also watched this - same reaction as yours...

the inner space said...

I will buy the DVD when it is available!

Kari said...

我都覺得Jennifer Connelly個角色最煩,Ben Affleck嗰段真係幾感人,我都睇到有d眼濕濕(真係眼淺)....Scarlett真係好靚呀喺呢套嘢裡面.....佢嗰段真係我嘅寫照!!!

mad dog said...

janice: yeah.

inner space: spare the $$$. wait for $20 vcd. :)

kari: 嗰段我都有眼濕. scarlett一向都好掂 very very hot! :)

Mag Yip said...

mad dog..

你好??間中都有到你的Blog,
你也是喜歡看外語片呢!!
看了你的評語那我又可以等出DVD再睇了!!
多謝分享!!

mad dog said...

mag: u r welcome! :) 不過如果想幾個朋友一齊入場笑吓都唔錯.